سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 اسفند 27 , ساعت 3:25 عصر

عملکرد هماهنگ

یک چاکرای سوم باز همراه با عملکردی هماهنگ احساس آرامش می آفریند و با "خود" واقعی تان، با زندگی در کل و جایگاه تان در زندگی به طور خاص هماهنگی درونی ایجاد می کند. می توانید خود را کاملا باور کنید و همچنین به احساس دیگران  و ویژگیهای شخصیتی آنها احترام بگذارید.

تمام اعمالتان خود به خود در هماهنگی با قوانین کیهانی تعادل طبیعی قرار دارند که با کل جهان و همه هستی بشر کار می کند.سرشار از نور و انرژی هستید،نور درونتان بدنتان را نیز دربر می گیرد. شما را از امواج منفی و تشعشعات محیط اطراف مصون می دارد.

عملکرد نا هما هنگ

وقتی چاکرای سوم درست کار نکند می خواهید همه چیز طبق خواسته های شما انجام شود، دوست دارید دنیای درون و بیرون را کنترل کنید، می خواهید غلبه و اعمال قدرت کنید. با این وجود از درون نا آرام ونا راضی هستید. اصرار فراوان دارید تا فعالیتهای بیرونی را افزایش دهید تا بتوانید احسا سا ت آزارنده،کمبودها و نقطه ضعف ها را بپوشانید. به آسانی شدیدا"ناراحت می شوید کم کاری چاکرای سوم شما را ما یوس و نا امید می کند، درابراز  احساسات کلا" تردید کرده اید و اغلب آنها را سرکوب کرده اید. در روبرویی با مشکل احساس ناراحتی و تردید می کنید و به شدت عصبی می شوید و اعمالتان بی نظم و بی برنامه می شود.

فعال کردن چاکرای سوم

لذت بردن از طبیعت

رنگ طلایی نور خورشید با نور،گرما و انرژی چاکرای شبکه خورشیدی هم خوانی دارد.اگر آگاهانه تحت تاثیر آن قرار گیرید او این خصوصیات را در شما تقویت می کند. تماشای مزرعه ای از گندم رسیده مکملی از این گرمای خورشید می تواند باشد و نیز نگاه کردن به گل آفتاب گردان مفید است.

موسیقی درمانی

چاکرای سوم با ریتم شاد فعال می شود. موسیقی ارکستری با صداهای هماهنگ برای هماهنگ کردن انرژی چاکرای شبکه خورشیدی مناسب است.

هر نوع موزیک آرام که شما را به درون هدایت کند برای ناآرامی این شبکه آرام بخش است.

مانترا: رام

رنگ درمانی

رنگ زرد روشن چاکرای سوم را فعال و تقویت می کند.رنگ زرد به افکار و اعصاب ما نیرو می بخشد و ارتباط و رفتار متقابل با دیگران را افزایش می دهد. احساس خستگی درونی را برطرف می کند و شعف و انبساط خاطر ایجاد می کند.این رنگ بر روی میزان تحملتان جه در سطح فیزیکی و چه معنوی اثر مثبت دارد.این رنگ در مسائل روانی یا بیماریهای جسمی اثر آرام بخش دارد.فعالیتهای ذهنی را تقویت می کند و باعث برانگیخته شدن نوعی خرد می شود.

جواهر درمانی

چشم ببر:کهربا: ایجاد صمیمیت و اعتماد و موفقیت در وظائف شغلی تقویت بصیرت درون و بیرون هوشیاری ذهن و عملکرد صحیح

citrine:احساس خوشحالی،گرما،شور،امنیت و اعتماد می دهد و در بعد فیزیکی کمک به دفع سموم بدن و مشکلات هضم و دیابت را درمان می کند و خون و اعصاب را احیا می کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ