سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 86 اسفند 18 , ساعت 11:35 عصر

هاله نورانی

                                                                                                                                                                                                                          technologiesofpeace.com

 

در اطراف انسان میدانی از انرژی لطیف با قطر تقریبی 5/1 متر وجود دارد که با چشم معمولی قابل رویت نیست و هاله نامیده می­شود. این میدان انرژی ما را همچون تخم مرغ بزرگی در بر گرفته است. این میدان طول موج و فرکانس غیر قابل رویت با چشم فیزیکی در حالت عادی دارد، اما با تمرینات خاص می­توان این انرژی­ها را دید و لمس کرد.

با پیشرفت­های علمی عصر حاضر امروزه این میدان انرژی کاملا شناخته شده و عوامل موثر بر آن و روشهای تاثیر گذاری بر آن مشخص گردیده است.

سابقه شناخت هاله در فرهنگ­ها و ملل قدیم تاچند هزار سال قابل ردیابی است. چینی­ها در 4000 سال پیش هاله را می­شناختند و روش­های تاثیر گذاری برآن را می­دانستند، مصریان، یونانیان، هندوها و ژاپنی­ها نیز از فرهنگ­هایی هستند که در این رابطه کارهای علمی ثبت شده­ای دارند. دانشمندان زیادی پیرامون هاله مطالعه و تحقیق کرده­اند از جمله نیوتن، بقراط، فیثاغورث، دکتر ویلیام رایش،  سیمون کرلیان و... 

سیمون کرلیان یک دانشمند روسی است که بیش از 60 سال پیش(1940)  عینک­های مخصوص برای دیدن هاله ساخت. بعدها دوربین­های عکاسی و فیلم برداری ساخته شد.  امروزه سیستم­های پیشرفته  Win Aura ساخته شده است که با  روش­های نوین و فن آوری محاسبات کامپیوتری در زمان کوتاهی یک چکاب کامل از وضعیت هاله و چاکراهای انسان، به کمک هاله انگشتان انجام می­دهد.  از این روش در مراکز تحقیقاتی و بیمارستانهای کشورهایی مثل امریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا و اسپانیا برای بررسی حالات سلامتی و بیماری استفاده می­شود.

                                                            

ابن سینا دانشمند بزرگ ایرانی هاله را می­شناخته و می­دیده است، روش­هایی نیز  برای تاثیر گذاری بر آن داشته که در تشخیص و درمان از آن استفاده می­کرده است.

 امروزه کتابهای زیادی در رابطه با هاله و اثرات آن و ویژگیهای آن نوشته شده است و حجم زیادی اطلاعات، مقالات و عکس از هاله بر روی اینترنت موجود می­باشد.

اهمیت هاله برای ما در این است که هرگونه بیماری جسمی و یا مشکل ذهنی در انسان ابتدا بصورت توده­ای از انرژی منفی در هاله پدیدار می­شود بنابراین می­توان قبل از بیمار شدن جسم و ذهن نشانه­های آن را در هاله یافت و از بروز آن در جسم یا ذهن جلوگیری کرد.

تامین انرژی مورد نیاز ابعاد مختلف وجود انسان بخصوص ابعاد ماورایی، برقراری ارتباط درونی بین ابعاد مختلف وجود انسان و همچنین ایجاد ارتباط بین انسان و جهان از وظایف هاله نورانی انسان می­باشد.

انرژی­های هاله با نامهای مختلفی از جمله «چی» یا« شی» در چین، «پرانا» در هند، «کی» در ژاپن نامیده می­شود. «کی» یکی از دو بخش انرژی  ریکی  (ری _ کی) است. یکی از ویژگیهای ریکی این است که همزمان بر تمام سطوح انرژی­های انسان تاثیر می­گذارد و همه ابعاد وجودی انسان را متعادل می­کند.

شناخت هاله به عنوان بخشی از وجود ما می­تواند اطلاعات  کاملتری از ابعاد ماورایی انسان را در اختیار ما قرار دهد و ما را بیش از پیش به شناخت خود رهنمون گرداند، با شناخت پیچیدگی­های وجود خود بیشتر به عظمت، قدرت و توانایی­های خود پی خواهیم برد.

هاله انسان بطور طبیعی در شب و هنگام خواب شارژ می­شود و انرژی جذب می­کند و در طول روز این انرژی مصرف می­شود. روش­های دیگری هم برای شارژ هاله بصورت ارادی و همچنین ایجاد حصار برای هاله وجود دارد.

چه عواملی بر هاله اثر میگذارند

عوامل زیادی بر هاله، سلامتی یا بیماری آن و نیز میزان انرژی­های آن اثر می­گذارند مهمترین این عوامل عبارتند از :

-        سن ( کمیت و کیفیت هاله در سنین مختلف یکسان نیست)

-        سلامتی یا بیماری (بیماری باعث اختلال در جریان انرزی در هاله می­شود)

-        ایمان (بودن یا نبودن ایمان، کمیت و کیفیت ایمان )

-        علم و دانش (نوع علم و نیز کاربرد علم تاثیرات متفاوتی بر هاله دارند)

-        افکار، گفتار، اعمال

-        گناه و معصیت

-        نوع کار و شغل

-        عوامل محیطی ( رنگ و نور محیط، سکوت و آلودگی­های صوتی، حرارت و رطوبت و... )

-        محرک­های عاطفی و ذهنی ( کتاب، فیلم و... )

-        افکار و اندیشه

توجه کنید که عوامل فوق می­توانند برکمیت یا کیفیت هاله و یا بر هر دو اثر بگذارند و این اثر می­تواند مثبت یا منفی، دائمی یا موقت باشد.

 همانطور که بیان گردید هر بیماری قبل از رسیدن به جسم فیزیکی در هاله نمایان می­شود و برعکس اگر آسیبی به هاله برسد بصورت بیماری در جسم فیزیکی نمایان می­گردد.

اندیشه انسان یکی از عوامل مهم و اثر گذار بر هاله و سطح انرژی­های آن می­باشد به این ترتیب که اندیشه­های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت  بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می­برد و از نظر کمی نیز می­تواند هاله انسان را بزرگتر نماید.

برعکس اندیشه­های منفی، بدبینی­ها، احساس تنفر از خود و دیگران، حسادت، خشم  و  هر گونه اندیشه حقیر و سُست بر هاله اثر تخریبی می­گذارد و سطح انرژی­های آن را بشدت کاهش می­دهد و انرژی زیادی از انسان می­گیرد. بنابراین لازم است تا انسان وجود خود را از این اندیشه­ها و احساسات منفی که مانع رشد و شکوفایی استعدادهای او می­شود دور نگه دارد.

انجام عبادات و اعمال مذهبی مطابق با اعتقادات و نیز رعایت اصول صحیح انجام آن یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر افزایش سطح انرژی­های هاله می­باشد.

ریکی و تمرینات آن یکی از ابزار­های موثر و قدرتمند برای محفوظ بودن از این گونه اندیشه و جایگزین کردن آنها با اندیشه­های مثبت می­باشد. ریکی یک راه مهم و ساده برای تاثیر گذاری بر هاله و چاکراها می­باشد  زیرا ریکی ابتدا بر سیستم انرژی و هاله تاثیر می­گذارد و با بهبود وضعیت سیستم انرژی، اثرات آن بر جسم و ذهن  نیز نمایان می­گردد.

  چاکراها

در هاله انسان مراکزی برای ورود و خروج انرژی  وجود دارد که چاکرا  نامیده می­شود. کلمه چاکرا  (Chakra)  به معنی چرخ می­باشد. شکل چاکرا به صورت یک قیف بزرگ در حال چرخش است، که ابتدای آن به سمت بدن می­باشد. تعداد این نقاط (چاکراها ) در هاله انسان بسیار زیاد می­باشد و تا چند هزار عنوان گردیده است. مهمترین آنها 7 چاکرا می­باشد که به چاکراهای اصلی معروف می­باشند و در امتداد مغز و نخاع قرار دارند.

                                          http://occult-advances.org/aura.shtml                    http://occult-advances.org/aura.shtml

در کنار این هفت چاکرای اصلی و مهم که هر یک با عضو­های مهم بدن و غدد درون ریز در ارتباط می­باشند، 21 چاکرای فرعی و هزاران چاکرای کوچک نیز  در هاله نورانی وجود دارد. چاکراها برای هاله مثل دهان برای جسم می­باشند، یک چاکرای نرمال و طبیعی دارای رنگ روشن و شفاف، شکل و فرم هندسی منظم و زیبا می­باشد و در جهت عقربه­های ساعت در حال چرخش است
پنج شنبه 86 دی 6 , ساعت 10:22 عصر



لیست کل یادداشت های این وبلاگ